sobota, 21 grudnia 2013

39. Manuel Fettner

Hej!
Na ten piękny, przedświąteczny weekend wypadła kolej autografu Manuela Fettnera. Historia z tą kartką jest bardzo podobna, do tej sprzed tygodnia. Podpisu Austriaka również nie miałam w kolekcji do czasu LGP w Wiśle 2013. Na szczęście Manuel był na tyle miły i rozdawał (jednocześnie podpisując), właśnie takie kartki z Mannera. Tak jak w przypadku Matury, mam także podpisane jego zdjęcie, które pewnie pojawi się kiedyś na blogu. Co do kontaktu z Manuelem – próbowałam kiedyś napisać do niego prośbę, ale widocznie adres był zły i nigdy nie otrzymałam odpowiedzi. Dlatego też nie mogę Wam w tej kwestii pomóc.
 
Do czasu świąt już się nie 'usłyszymy', więc życzę Wam wszystkiego dobrego. Z pewnością nie ja jedna cieszę się z właśnie rozpoczętej przerwy od szkoły. Wykorzystajcie ją jak najlepiej i spędźcie te święta w jak najwspanialszy sposób. 
Serdecznie Was pozdrawiam!

 

22 komentarze:

  1. Witam, czy mógłbyś dodać mnie do obserwowanych, dzisiaj założyłem bloga i chciałbym go rozkręcić. Odwdzięczę się tym samym! :)
    http://szymon-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna zdobycz, gratuluję autografu i spotkania Manuela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :)
    Jesteś absolutnie genialna! Wielkie dzięki, że prowadzisz taki blog, że podajesz adresy do skoczków ;) Niedawno zakupiłam koperty i właśnie szukałam stronki z adresami, a ta jest genialna. Na pewno wyślę do BERa, do Polaków, do Austriaków już wysłałam ^^
    Zazdroszczę Ci tyyylu autografów :*
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę: http://niebo-nie-jest-granica.blogspot.com/
    Dodam Cię do linków :)
    pozdrawiam!
    Angelika JJ

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, jak dużo! Bardzo Ci zazdroszczę tyle autografów ! :)

    Pozdrawiam Milena:)
    Zapraszam na opowiadanie o polskich skoczkach do mnie :)
    http://skoki-to-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć tyle autografów co Ty. Wiesz co? Ratujesz mi życie z tymi adresami do skoczków! naprawdę. Tylko pozazdrościć kolekcji. Ja szykuję się na wyjazd na zawody do Harrachova i łudzę się, że zdobęde chociaż część autografów, które chce ^^
    Genialny blog i z pewnością skorzystam z kilku adresów.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do Ciebie pytanie, czy wysyłałaś prośby do zagranicznych klubów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jest tyle adresów do konkretnych skoczków i związków, że moja kolekcja w sposób zadowalający się powiększała. Z tym, że ja zdobywam autografy również osobiście, a niektórzy nie mają tej możliwości. Wówczas ryzykowałabym napisanie do klubu, jeśli nie znamy adresu danego skoczka. Jednakże nie posiadam żadnych sprawdzonych, klubowych adresów.

      Usuń
  7. gratulacje! znasz może adres do Manuela? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nadal nic się nie zmieniło. :)

      Usuń
    2. ja mam do niego adres :) sześć miesięcy temu napisałam do niego i dzisiaj dostałam trzy jego autografy :D

      Usuń
  8. Dostałam autograf mańka przez list do związku austriackiego ;)

    OdpowiedzUsuń